شرایط همکاری فروشگاه‌ها با درصد

سایت و اپلیکیشن درصد، مجموعه ای از فروشگاه‌های معتبر را در خود جمع آوری میکند و کالاهایی از آنها را که دارای تخفیف هستند به نمایش در می آورد.
فروشگاه‌هایی که قصد همکاری با درصد را دارند، باید قوانین را به دقت مطالعه کنند و در صورت پذیرش آنها اقدام به ثبت فروشگاه خود کنند.
لازم به ذکر است که این قوانین ممکن است هر مدت یک بار تغییر کند که در این صورت حتما به شما اطلاع رسانی خواهد شد و پذیرش و یا عدم پذیرش آن مجدد از شما پرسیده میشود که در صورت عدم پذیرش، همکاری بین ما قطع خواهد شد.

فروشگاه‌ها باید ای نماد داشته باشند

اشخاصی که قصد ثبت فروشگاه خود در درصد را دارند، می بایست در ابتدا نماد اعتماد الکترونیک خود را دریافت کنند. ای نماد پس از مدتی منقضی میشود که صاحب فروشگاه باید در جهت تمدید مجدد آن سریعا اقدام کند و مدارک‌های لازم را نیز به ما تحویل دهد. لازم به ذکر است که تنها داشتن این نماد کفایت نمیکند و رعایت قوانین مربوط به آن نیز بسیار حائز اهمیت است.

امکان نمایش محصولات غیر مجاز در درصد امکان پذیر نیست

در درصد امکان نمایش هر محصولی وجود ندارد و محصولاتی که با قوانین کشور مغایرت دارند، به هیچ عنوان در درصد برای فروش قرار داده نخواهند شد.
از جمله محصولات ممنوعه :
مشروبات الکی، دخانیات مانند سیگار و دیگر محصولات این چنینی است.
در صورت عدم رعایت این مورد همکاری با فروشگاه مربوطه به صورت کامل خاتمه خواهد یافت.

توضیحات محصولات باید دقیق و صحیح نوشته شده باشد

اطلاعاتی که در بخش توضیحات محصول نوشته میشوند، می بایست به صورت کاملا شفاف و واضح باشند و با اطلاعات اصلی کالا کاملا مطابقت داشته باشند. در غیر این صورت و در صورت گزارش کاربران، درصد فروشگاه را غیر فعال میکند و امکان همکاری مجدد با ما نیز امکان پذیر نخواهد بود.

قیمتهای فروشگاه‌ها باید به روز باشد

تمامی فروشگاه‌ها باید قیمت‌های به روزی داشته باشند. در صورت گزارش کاربران در ارتباط با مغایرت قیمت محصولات، درصد آن محصول را تا رفع کامل مشکل، غیر فعال خواهد کرد. در صورتی که این مورد مکرر اتفاق افتد، محصول برای همیشه از درصد حذف خواهد شد.
در صورتی که مغایرت قیمت در بسیاری از کالاهای یک فروشگاه دیده شود، درصد میتواند تمامی محصولات فروشگاه را به طور کاملا از نتایج خود حذف کند تا زمانی که مشکل ایجاد شده به صورت کامل برطرف شود.
اگر برای درصد این مورد مشخص شود که فروشگاهی برای جذب مشتری بیشتر و یا هر دلیل دیگری، اقدام به ثبت قیمت غیر واقعی به صورت عمد کرده است، در ابتدا به صاحب فروشگاه اخطار داده میشود. در صورت تکرار این مورد، فروشگاه برای همیشه از درصد حذف خواهد شد.

در کالاهای یک فروشگاه نباید مغایرت قیمت وجود داشته باشد

قیمت‌هایی که در سایت به ثبت رسیده اند، به عنوان قیمت نهایی آن محصول هستند و در پرداخت درب منزل و یا پرداخت به صورت آنلاین، هیچ مبلغ بیشتری نباید از مشتری دریافت شود. در صورت گزارش این مورد تا زمانی که مبلغ دریافتی اضافه تر به مشتری بازگردانده نشود و فروشگاه متعهد به عدم تکرار این کار نشود، فروشگاه غیر فعال خواهد شد.

فروشگاه‌ها در ارسال کالا به مشتری، باید متعهد باشند

پیش از ثبت سفارش کالا، مشتری باید اطلاعات کلی اعم از: زمان ارسال، هزینه ارسال و دیگر موارد این چنینی را بداند.
شماره و فاکتور سفارش برای کاربر باید ارسال شود که مشتری در صورت تمایل از طریق شماره آن بتواند سفارش خود را پیگیری کند.
محصول باید در موعد مقرر شده به دست مشتری برسد.
کالای سفارشی می بایست سالم در بسته بندی مناسب به دست مشتری برسد و مغایرتی با اطلاعات درج شده در سایت و کالای ارسالی وجود نداشته باشد.
در صورت عدم رعایت این قوانین فروشگاه ملزم به پاسخگویی، رفع مشکل و پرداخت خسارت است. در صورت تکرار این روند، درصد فروشگاه را حذف خواهد کرد.

فروشگاه‌ها ملزم به رسیدگی به شکایات کاربران هستند

شکایتهایی که کاربران به ثبت میرسانند، در ابتدا توسط کارشناسان درصد مورد بررسی قرار میگیرند و در صورت معتبر بودن برای فروشگاه مربوطه ارسال میشوند.
فروشگاه ملزم به پاسخ گویی و رفع مشکل پیش آمده است و می بایست نتیجه را نیز با کارشناسان درصد در میان بگذارد. در صورت عدم پاسخگویی به مشتری، درصد فروشگاه را از نتایج خود حذف خواهد کرد.

شرایط خاتمه همکاری با درصد

اگر هر فروشگاهی به هر دلیلی قصد قطع همکاری با درصد را دارد، میتواند از طریق ایمیل [email protected]درخواست خود را با ما مطرح کند.